Tarieven

Onze boxen bieden plaats aan twee boten.  De boxen zijn ongeveer 5 meter breed en hebben een lengte van 6 meter. Een box heeft aan beide zijden een vingerpier. De steigers en de bijbehorende voorzieningen zijn robuust uitgevoerd.

WSV ’t Waaltje hanteert de volgende jaar tarieven:

• Contributie  € 100,–
  • Liggeld buitenzijde € 478,–
  • Box binnenzijde € 583,–
  • Lidmaatschap hellingbaan € 121,–
  • Ondersteunend lid € 100,–

De hellingbaan, afgesloten met een hek, is niet openbaar. Leden mogen kosteloos gebruik maken van deze faciliteit. Jaarlijks worden de tarieven geëvalueerd in overeenstemming met de economische omstandigheden en indien nodig aangepast. De vereniging hanteert een ligplaats overeenkomst, waarbij het huishoudelijk reglement een vast onderdeel vormt.

Lidmaatschap bij de vereniging is mogelijk door het invullen van het aanvraagformulier op onze website.

Momenteel is inschrijven echter niet mogelijk vanwege de aanzienlijke lengte van de wachtlijst.

Beveiliging

De vereniging doet er alles aan om te zorgen dat booteigenaren veilig in onze haven kunnen liggen. Zo hebben wij een afsluitbaar hek op de steiger staan. Ook de hellingbaan is afsluitbaar zodat onbevoegden niet bij de WSV het water op kunnen. Sommige booteigenaren willen ook de boot aan de ketting leggen in de box. De vereniging biedt de service om een muuranker te monteren aan de steiger waaraan met een ketting de boot vastgelegd kan worden.

Om te zorgen dat er uniformiteit is in de haven hanteren wij één type muuranker bij de vereniging die door de technische commissie geplaatst zal worden. De kosten van deze beugel is € 60,- incl montage. De beugel blijft echter eigendom van de vereniging. Het slot zelf is hier niet bij inbegrepen. Deze dient de booteigenaar zelf aan te schaffen.

Het bedrag kan overgemaakt worden op de bankrekening van de Watersportvereniging ’t Waaltje ovv ‘muuranker’ en het ligplaatsnummer.
Bank: NL33ABNA0249 3854 14