Tarieven

De WSV ’t Waaltje hanteert twee tarieven voor de aanwezige boxen. De boxen bieden plaats aan twee boten en zijn ongeveer 5 meter breed. De lengte van de box is ongeveer 6 meter en voorzien aan beide zijde van de box van een vingerpier. Alles is robuust uitgevoerd. Aan de binnenzijde heeft men minder last van de wind en eventueel golfslag. Aan de buitenzijde daarentegen ben je sneller op het water.

Tarieven per jaar zijn:

• Box buitenzijde          € 478,- per jaar
  • Box binnenzijde         € 583,- per jaar
  • Verenigingsbijdrage  € 100,- per jaar

De hellingbaan is niet openbaar en ook afgesloten met een hek.  Gebruik van de hellingbaan  is voor leden gratis.

Lid worden van de vereniging kan door het invullen van het aanvraagformulier op deze website. Op dit moment is inschrijven niet mogelijk gezien de lengte van de wachtlijst.

De vereniging hanteert een ligplaats overeenkomst met als vast onderdeel hiervan het huishoudelijk reglement.

Beveiliging

De vereniging doet er alles aan om te zorgen dat booteigenaren veilig in onze haven kunnen liggen. Zo hebben wij een afsluitbaar hek op de steiger staan. Ook de hellingbaan is afsluitbaar zodat onbevoegden niet bij de WSV het water op kunnen. Sommige booteigenaren willen ook de boot aan de ketting leggen in de box. De vereniging biedt de service om een muuranker te monteren aan de steiger waaraan met een ketting de boot vastgelegd kan worden.

Om te zorgen dat er uniformiteit is in de haven hanteren wij één type muuranker bij de vereniging die door de technische commissie geplaatst zal worden. De kosten van deze beugel is € 60,- incl montage. De beugel blijft echter eigendom van de vereniging. Het slot zelf is hier niet bij inbegrepen. Deze dient de booteigenaar zelf aan te schaffen.

Het bedrag kan overgemaakt worden op de bankrekening van de Watersportvereniging ’t Waaltje ovv ‘muuranker’ en het ligplaatsnummer.
Bank: NL33ABNA0249 3854 14

Dit Lockk ART-4 gecertificeerde Wal/Steiger anker kan worden gemonteerd op verschillende ondergronden, zoals hout, beton en steen. De beugel van het walanker is gemaakt van gehard staal en 14 mm dik. Na montage is deze zeer lastig te verwijderen.