Ons clubgebouw is door de aannemer casco neergezet. Met zelfwerkzaamheid is het gebouw en het aanliggende terrein verder ingericht. Binnen de financiƫle mogelijkheden zijn wij druk in de weer het clubhuis maar ook de steigers te optimaliseren. In 2023 zijn er op het gebouw zonnepanelen aangebracht waarmee wij verwachten jaarlijks een energie neutraal resultaat te bereiken.

Het is de bedoeling dat het gebouw wordt ingezet als multifunctionele ruimte waar leden en passanten zich welkom voelen. In onze bescheiden horeca is een ieder welkom om een hapje en een drankje te nuttigen. Omdat wij voornamelijk op vrijwilligers draaien is het vooralsnog niet mogelijk om de horeca alle dagen te openen. Voorlopig zal dit zich beperken tot de weekenden.